airoma3000-WEB-SHADOWחוש הריח אמנם סובל מנחיתות ביחס לחושי הראייה והשמיעה, ואולי אפילו נתפש כהכי פחות חשוב עבורנו, אבל יש לו השפעה רבה על חיינו – כך שאין פלא שבחנויות ובתי עסק רבים ניתן למצוא מפיץ ריח אוטומטי.

אוויר טוב, אווירה נעימה

מתקן אוטומטי להפצת ריח מעניק לאוויר במרחב שבו הוא מותקן ריח חיובי במיוחד, וריח זה מייצר מידית אווירה נעימה מאוד.

מחקרים רבים גילו כי אווירה שכזו מגבירה את רמת המוטיבציה של העובדים העסק, שכן סביבת עבודה נעימה היא אחד המרכיבים העיקריים מבחינת מידת שביעות הרצון של כל עובד.

בנוסף, ריח טוב ואווירה חיובית עוזרים ללקוחות שמגיעים לבית העסק או לחנות להרגיש שהם במקום שכדאי להיות בו, מקום שמשקיע בהם תשומת לב ושחשוב לו להבטיח את שביעות הרצון שלהם – אותן תחושות רצויות מגדילות באופן טבעי את הסיכוי שהלקוחות אכן ירכשו את המוצרים שמציע העסק. בנוסף התחושה הטובה מעלה גם את הסבירות שהם ירצו לחזור לחנות גם בעתיד, כך שבסך הכל מדובר בהשקעה משתלמת מאוד מבחינת העסק.

מגוון רחב של ריחות

אל מפיץ ריח חשמלי ניתן לחבר מילויים בשלל ניחוחות, כך שכל בעל עסק או חנות יכולים לבחור את הריח המדויק שהכי נעים להם והכי מתאים לאופי המקום.

בזכות המגוון הרחב של הניחוחות, ניתן גם לגוון ולמלא בכל פעם את אותו מתקן אוטומטי להפצת ריח במילוי אחר (שהרי ידוע שחוש הריח מתרגל לכל ניחוח, וכדאי להפתיע אותו ולאפשר לו להתלהב כל פעם מחדש).

חסכוני מבחינת צריכת החשמל

יתרון נוסף של מפיץ ריח אוטומטי הוא העלות הנמוכה הכרוכה בהפעלתו השוטפת.

מתקנים אוטומטיים להפצת ריח מתחברים למערכות מיזוג, וניתן להפעיל אותם כשהמזגן על מצב "מאוורר" ובכך להבטיח צריכת חשמל נמוכה במיוחד.

איך להתאים מתקן אוטומטי להפצת ריח למרחב?

סיבה טובה נוספת לרכוש מתקן אוטומטי להפצת ריח ולהתקין אותו גם במרחב שלכם היא האפשרות למצוא מפיצים בגדלים שונים, ובהתאם להגיע אל מפיץ הריח החשמלי שהכי מתאים למרחב שלכם.

ישנם מפיצי ריח אוטומטיים לחללים קטנים (עד 50 מ"ר), לחללים בינוניים (עד 500 מ"ר) וניתן גם למצוא דגמים של מפיץ ריח חשמלי המיועדים לחללים ענקיים של עד 2,500 מ"ר.

בואו להכיר את כל הדגמים שלנו