ברז אלקטרוני

ברז אלקטרוני – מיקסום חוויית שטיפת הידיים

שגרת הטיפוח, הניקיון והאסתטיקה שלנו מגדירה רבות את איכות החיים שלנו. החדשות הטובות הן, שניתן לבצע שיפור משמעותי של אלו בקלות ויעילות, ושבאמצעות שיפור משמעותי זה נוכל להרגיש הרבה טוב בהרבה כלפי עצמינו וכלפי בריאותנו. מחקרים רבים הוכיחו שהקפדה בשמירה על היגיינה וניקיון משפיעה מיידית ובאופן משמעותי על הצורה שבה אנו רואים את עצמנו, הן פיזית, והן מנטלית. אחת הדרכים הנהדרות למקסם את ההקפדה על ההיגיינה היא כמובן שטיפת ידיים, ומה טוב כאשר הדבר אפשרי באמצעות ברז אלקטרוני שאיננו דורש מאיתנו לבוא  במגע עם הברז או ידית הברז, וכך למקסם את חווית הניקיון.

תוכן עניינים
יש לך שאלה נוספת?
הצוות שלנו חי ונושם שירות, נשמח לשוחח איתך בטלפון ולספר לך קצת יותר על מגוון המוצרים שלנו.
ביחד ניצור עולם ירוק יותר!

מהו ברז אלקטרוני?

ברז אלקטרוני הוא ברז שחוויית השימוש בו מבוססת על חיישני תנועה מתקדמים מכל מיני סוגים. הברז האלקטרוני מופעל באופן אוטומטי, באמצעות החיישן, כאשר הוא מזהה תנועה. כך, פותח ומפסיק הברז האלקטרוני את זרם המים. מה שגורם למיקסום חוויית שטיפת הידיים שלנו ללא צורך במגע פיזי בברז או בידית הברז.

ברזים אלקטרוניים בשלל צבעים

מאחר שטכנולוגיית הברזים האלקטרוניים מתפתחת כבר שנים רבות יחסית, כיום אנו מצויים בשוק מגוון ורחב מאד ובו סוגים שונים של ברזים אלקטרוניים. כך, ניתן לבחור בין סוגים רבים של אפשרויות, הן מבחינת מראה, גודל הברז וכמובן הפונקציות האפשריות בשימוש. ישנם ברזים אלקטרוניים משוכללים יותר ויש פחות, מגונדרים יותר או פחות. האופציות מגוונות ומתאימות את עצמן לשימושים שונים ולמקומות שונים.

ברירת המחדל בבחירת ברז אלקטרוני היא הימצאותם של חיבורים סטנדרטיים והתאמה טכנית לשימוש בהתאם לצורך עליו אתם מבקשים לענות. על מנת לבצע את הבחירה הנכונה לנו ביותר עלינו לשקול את מכלול השיקולים והאפשרויות בצורה כזו שתשרת אותנו בצורה המדוייקת ביותר בעבורנו. בחירה זו לוקחת בחשבון בדיקה של הצורך המתבקש, גודל הכיור והחלל בו אנו מבקשים לבצע את ההתקנה ועוד.

בעת הבדיקה נבדוק פרמטרים כמו לדוגמה אורך הברז – חשוב להתאים את אורך הברז האלקטרוני הנבחר לגודל הכיור ולעיצובו. כמו כן גם איכות מנגנון זרימת המים- חלשה, בינונית או חזקה לפי הצורך. וכך גם את שיטת השימוש – האם באמצעות חיישן, לחצן וכדומה.

ישנם מגוון סוגים של ברזים

כאמור, ישנו מגוון רחב של ברזים אלקטרוניים, ועלינו לבחור את הסוג הנכון לנו לפי צרכינו. ישנם ברזים אלקטרוניים מסוג ברזי חיישן, ברזים אוטומטיים ומזרמים אלקטרוניים. לאחר שבחרנו את סוג הברז האלקטרוני הנכון לנו, נתחיל במלאכת התאמת גודל הברז והתאמת עיצובו למקום ההתקנה. שנית, נבצע התאמה מדוייקת של הברז האלקטרוני לכיורים ולמזרמים ברמה הטכנית. מאחר שההתאמה הטכנית יכולה להשפיע הן על המישור הטכני והן על מישור האסתטי, היא חשובה מאד.

בבחירתנו את הברז האלקטרוני המושלם לנו נבחין כי קטלוג המוצרים רחב ידיים, תרתי משמע. יש לנו אפשרות לבחור בברז ללא מגע יד כלל לעומת ברז עם מגע יד קליל בלחיצה, אפשרות לבחור בין ברזים נשלפים לאלו שאינם נשלפים, או אף ברזים עם מים קרים או ברזים עם מים מעורבבים- קרים וחמים גם יחד. למטיבי לכת, ישנה אפשרות לבחור בהוספת אפשרות של סגירה בטיחותית למניעת הצפה. ואפילו, אפשרות לפנקציית שמירה על צריכת חשמל נמוכה המאפשרת חיסכון גם בגזרה זו, או לחילופין ברזים אלקטרוניים הפועלים על סוללות.

ולקינוח, כיום ניתן להעניק לברז האלקטרוני שלנו בדיוק את המראה לו אנו משוועים, ממש כמו שדמיינו את חדר האמבטיה שלנו. הברזים האלקטרוניים החדשים בעלי חזרות מרשימה, קלאסית ואף יוקרתית. ניתן לעשות בחירה בין צבעים, צורות וסוגים שונים ורבים של עיצובים, כך שנקבל את חדר האמבטיה שתמיד חלמנו עליו.

החשיבות והיתרונות בהתקנת ברז אלקטרוני

ברז אלקטרוני הוא למעשה ברז חכם באמצעותו ניתן לשטוף ידיים מבלי הצורך במגע יד בברז או בידית הברז. כך, למעשה, אנו ראשית ממקסמים הן את חווית השימוש וחוסכים בזמן. שנית, חוסכים בעלויות- שכן הזרם הנשטף הוא בדיוק הזרם לו אנו זקוקים לשטיפת הידיים. שכן, לרוב אנו פותחים את הברז לזמן רב יותר מהדרוש ומבזבזים מים ביתר. וחשוב לא פחות, אנו מונעים אירועים מראש אפשרות התרחשות אירועים לא נעימים כמו שיכחת הברז פתוח, אשר יכולה להוביל לחשבון מים מנופח מנשוא במישור הקל ולהצפה במישור הפחות קל.

כאשר אנו מתקינים ברז אלקטרוני בביתנו, במשרד, בקליניקה או במקומות ציבוריים אנו מייצרים חשיבות גדולה מאד במספר מישורים. תחילה לעניין מישור השמירה על מקורות המים שלנו. באמצעות התקנת ברז אלקטרוני אני מונעים למעשה שימוש יתר במים שאנו לא באמת צריכים, ומשתמשים בדיוק בכמות המדודה הנדרשת על מנת לשטוף ידיים. אם יש צורך בכך, משתמשים פעמיים, אך לכל הפחות לא משאירים את הברז פתוח יותר מהדרוש כאשר אנו מסבנים או הידיים או במהלך השטיפה. במדינה כמו ישראל הסובלת ממחסור תמידי במים, אין כלל ספק כי מדובר ביתרון גדול ומשמעותי.

התקנת ברז אלקטרוני בשירותים ציבוריים

בנוסף, התקנה של ברז אלקטרוני בחדרי שירותים ציבוריים מאפשרת שמירה מיטבית על היגיינה וניקיון המשתמשים. רובנו מבלים את מרבית יום מחוץ לבית, במשרד, במרכזי קניות או בילוי. אי לכך אנו נאלצים לחלוק חללים שונים עם כמות משתמשים עצומה. בפרט כאשר מדובר בחדרי שירותים, האפשרות להיחשף לחיידקים או מזהמים אחרים היא גדולה. באמצעות התקנת ברזים אלקטרוניים, אנו לא צריכים לבוא במגע פיזי עם הברז או עם ידית הברז על מנת לשטוף ידיים. כך, אנו לא מסתכנים בחשיפה לחיידקים או זיהומים למיניהם מכל מי שהיה כאן לפנינו ושומרים על תרבות שטיפת ידיים נקייה והיגיינית ככל האפשר.

יש לתת את הדעת לכך שעניין זה צבר תאוצה בייחוד בשנה וחצי האחרונות עם פריצת נגיף הקורונה לחיינו. עלה הצורך בכמה מונים לשמור על ההיגיינה ועל הניקיון, עקב העלאת המודעות לעניין העברת החיידקים בדרכים שונות ומשונות, וכעת אף בצורה מסוכנת יותר. כך, באמצעות התקנת ברזים אלקטרוניים אנו מייתרים לחלוטין את החשש מפני הידבקויות בכיורי השירותים הציבוריים, שכן אנו לא נדרשים לבוא במגע פיזי עם הברזים.

יתרון נוסף וחשוב לא פחות בשימוש בברז אלקטרוני הוא כמובן חווית המשתמש. השימוש בברז אלקטרוני מאפשר חוויית שימוש טובה יותר ומהנה יותר מאשר עם ברזים רגילים. השימוש הוא בקלות ובמהירות, בלחיצה או באמצעות חיישן. ובל נשכח, שכאשר אנו שוטפים ידיים בשירותים ציבוריים, תחושת הניקיון מתעצמת כאשר אין לנו את הצורך לגעת פיזית בברז או בידית הברז.

לסיכום

כאשר אתם בוחרים את הגורם המקצועי אשר יבצע עבורכם את התקנת הברז האלקטרוני החדש שלכם, חשוב שתבחרו בגורם מקצועי אמין, איכותי ובעל ניסיון. כאשר אנו בוחרים בחברה אשר תחום התמחותה הוא התקנת ברזים אלקטרוניים ובאמתחתה שנות ניסיון רבות בתחום אנו בוחרים נכון. גורם מקצועי אמין ומנוסה ידע לבצע התאמת הצורך נכונה, גם לעניין צרכים הנסתרים מן העין, שלא חשבנו עליהם בתכנון חדר האמבטיה שלנו.

כמו כן, חשוב מאד שלא להתפשר בבחירת הגורם המקצועי, שכן רכישה של ברז אלקטרוני שאיננו איכותי יכולה לגרום להפסד עלויות ואף לזרימה לא רצונית שיכולה להתהוות לכדי נזק. חברה המתמחית בהתקנת ברזים אלקטרוניים תעניק לכם חוויית שירות מהנה שתזכרו לשנים רבות, תבטיח את איכות הברזים המותקנים וכן תעניק לכם אחריות על הברזים המותקנים למקרה הצורך. 

ברז אלקטרוני - ירוק שירותים
077-2343734

כן, אני מעוניין בפרטים נוספים

    ירוק שירותים
    נשמח לשמוע ממך


      Close form
      paamon
      לקבלת מידע נוסף
      מלאו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

        Close form
        paamon Call Now Button